Blog Award

Oj vad jag blev glad när jag såg att jag hade fått TRE Blog Awards!! Från Sussi, Ali och Gun !! 


  


Med en award följer ansvaret att följande saker uppfylls:
-Kopiera awarden på din blogg
-Länka till personen som gett dig awarden
-Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
-Välj 7 andra bloggar som du vill ge en award till
-Länka till deras bloggar
-Lämna en kommentar i deras bloggar om att du gett dem denna award


Så, 7 intressanta fakta om mig:

1. Jobbar med att sälja bredband, trots att jag egentligen är rätt dålig på tekniska grejjer.
2. Tycker om att pyssla, speciellt tillsammans med andra Pysslare
3. Skulle vilja ha ett stort hus att inreda och greja med
4. Förlovad med Per sedan 11/7 2009
5. Hoppas på en Londontripp senare i vår
6. Har ganska nyss "upptäckt" Lars Winnerbäck och lyssnar numera jämt på hans musik
7. Tycker det är kul med Blog Awards, men drygt att skicka dem vidare =)

Själv vill jag ge en award till följande:

Anna

Ejja

Elin

Karin

Carro

Therez

Matilda

Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

Hejsan, och tack så mycket! Kul!

:-)

2010-02-02 @ 18:56:23
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0