Ujj, va dåligt uppdaterat!

Men det har inte hänt så mycket kul att skriva om!! Jobbandet har kommit igång igen, har varit ganska trött i veckan...det märks att man slappat en del över jul! Det är iallafall inte lika kallt här nu, förra helgen tog vi årets första slalomtur och åkte några åk i Måttsund. Per fick prova sina nya skidor och jag fick prova min nya hjälm, toppen!

Igår var jag iallafall på scrapträff med Pysslarna, hade jättetrevligt! Gjorde två nya LO´s och två kort, och surrade en hel massa! Fick dessutom med mig Gun som provade på det där med scrapbooking för andra gången, men första på träff! Jag tror att vi lyckades få henne fast i träsket ;) Så, nu är jag igång igen efter en ganska lång paus, problemet är bara att jag nu hittat en hel massa grejjer jag vill köpa!!

Dagen idag började med en välbehövlig sovmorgon, och sen en trevlig långprommis i 1,5 timme med B. Hon har varit sjuk en hel massa, så vi hade också en massa surrande att ta igen, haha!

Per har åkt till Italien på skidsemester med en kompis, så han får förhoppningsvis en härlig vecka med skidåkning, soliga alper, vin och parmaskinka!

Jag väntar nu på att det ska bli onsdag, då kommer mamsen! Vi ska mysa, scrappa (!!!), shoppa kanske, och åka till Piteå och se på skid-SM (om nu inte superkylan kommer tillbaka, då får vi nog hålla oss inne..).

Nu, stryktvätten. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0