Tvättstugan - resultatet!!

Ja det blir ju inte supermånga inlägg här, men tänkte iallafall visa resultatet av vår tvättstugerenovering! Så här gick det till, och så här blev det:


Här är det mesta utrivet, och den blåa färgen syns mer än nånsin...




Maskering Deluxe kring rören vid fjärrvärmeväxlaren... Men nu är den blå färgen väck! Jag tror jag stod, satt, låg, kröp osv en hel dag i det här hörnet och målade runt alla miljoner rör, under den tiden hann Per måla resten av hela tvättstugan två gånger... När det sen var dags att ta bort all maskeringstejp fick Per rycka ut, då var jag less!



Det färdiga resultatet!! Vi är väldigt nöjda! Visst blev det fint??!!


Tvättupphängning


Våran källsorteringsstation =) Nånstans lär man ju göra av tidningar, pant, kartong och allt vad det nu är! En praktisk lösning som också funkar himla bra hittills!


Groventré med plats för stövlar, träningskläder osv.

Det tog sin lilla tid, men nu är det klart! Tänk att det kan vara så roligt att stå och vika tvätt - undrar hur länge jag kommer tycka det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev jätte jätte bra!Ni är så himla händiga. Hade också önskat en tvättstuga. Men vi har bara tvättmaskinerna i en tråkig källare. Men någongång i framtiden ska vi göra om där med. Nu fick man lite tips av er. Hoppas allt är bra annars. Kram/Elin

2011-08-31 @ 11:54:59
Postat av: Anonym

Lite avis på er fina tvättstuga....sån skulle jag oxå ha velat haft när jag bodde i huset..Extra roligt att se kort nu när man även varit på plats och kollat. Kram till er alla..:-)))

2011-08-31 @ 11:57:44
Postat av: Anonym

Hihi....kanske skulle skriva vem det var ifrån oxå....Kramar från oss i Karlstad.

2011-08-31 @ 11:58:34
Postat av: Anna

Men oj så fint ni har fått det!! Supert!! En sån tvättstuga drömmer jag om oxå. Det är det enda rummet i huset som är kvar och fixa och bara jag får gubben med på det hela så... ;)

Kram!

2011-08-31 @ 12:57:58
URL: http://mammaanna.se
Postat av: Anna

Så himla fint!! Bra jobbat!! Kram!

2011-08-31 @ 13:23:01
URL: http://annasellner.blogg.se/
Postat av: Karin

Så himla fint!! Kul!

Nu längtar jag tills vår tvättstuga får sig ett lyft i höst :D

2011-08-31 @ 13:36:47
URL: http://lyckligtliv.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Blev så nyfiken när det stod på facebook att du uppdaterat bloggen, så jag fick lov att leta på den. Va kul att se lite bilder från ert hus, tvättstugan blev jättefin! Det finns lite bullar kvar om du har tråkigt nån dag... ;) /Cecilia

2011-08-31 @ 17:13:04
Postat av: Renata

Va fint det blev!! Ni är då för duktiga. Förstår att du tycker det är kul att vika tvätt nu. Kram

2011-09-02 @ 16:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0