Vardagen rullar på...

Och inget speciellt nytt att berätta. Det börjar äntligen bli varmt här, och till helgen ska det tydligen bli fint! Solsängen ska nyttjas till fullo!! Och min nya bikini som jag fyndade när vi var till Haparanda i söndags! Jag och B tog en sväng på IKEA, hon skulle ha lite grejjer så jag passade på att köpa golv så att det räcker till datarummet (som jag längtar efter att få göra om), och så köpte jag en bestickkorg, 2 diskborstar, 2 toaborstar, servetter och en kudde. Thats it. Herregud! Det är nåt fel på mig! Jag är på IKEA och handlar grejjer för 239 kronor (förutom golvet då...). Men, jag sparar ju faktiskt till Paris-resan! Har tänkt mig en ny väska ju!! Läser nu för fullt i min nya väskbok och funderar på vad jag vill ha för typ av väska...

Annars, inget speciellt. Längtar till semestern och längtar efter Per. Han har varit borta sen förra måndagen, så det är ju inte så länge, men det är drygt med tidsskillnaden för det är svårt att kunna prata med varandra. När jag kommer hem från jobbet har han just börjat jobba, sen hinner jag gå och lägga mig innan det blir eftermiddag hos honom. Häromdagen ringde han kl 06.05, så jag hann inte äta nån frukost innan jag skulle till jobbet! Men det är det ju värt =)

Jobbar för övrigt på mitt sommarprojekt, att lära mig att dricka kaffe! Hihi! Det går bra, har typ 1/3 kaffe och 2/3 varm mjölk... men man lär börja nånstans!

Nästa vecka kommer Tes upp, ska bli superkul! Har planerat en massa skoj! Vi ska dricka smultronbubbel på fredagen, för att fira att min semester börjar! Sen tänkte vi åka och kolla in Ostindifararen Götheborg som kommer till Luleå på besök under Luleåkalaset. Och sen själva kalaset förstås, på lördagen är det Lars Winnerbäck och det vill jag gärna se! Sen på söndagen bär det ju av neråt, med lite stopp bland annat vid Höga Kusten tänkte jag, innan vi ska bo i Sundsvall för att sen på måndagen åka hem till kära Värmland! Härligt!!

Nu ska jag slappa lite, sen ska jag kila över till B för lite mjölk med kaffe =)

Må väl och använd solskyddsfaktor!

Kram Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0