Snart Påsk!

En dag kvar att jobba, se bär det av hemåt Karlstad för att fira påsk! Ska bli skönt att komma hem, har ju inte varit hemma sen jul... Vi åker kl. 06.00 med flyget på torsdag, så det blir en mycket tidig morgon! Men det är skönt att komma iväg så man kommer fram nån gång! Får jag som jag vill så hinner jag med ett flyg till karlstad så att jag landar där vid 09.30! Då har jag räknat ut att jag kan hinna en sväng på Annas Scrapbooking medan jag väntar på att pappa slutar jobbet! Perfekt!

Var på Jill Johnson i söndags! Hon är bara superbra!!! Riktigt bra konsert tyckte jag!

Nu är det dags för träning, med nytt pass på BodySteppen! Hoppas det är ett lika kul som det förra, får väl se...

Sen är det dags att se över om ngt måste tvättas och börja packa lite!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0