Julhelgen närmar sig sitt slut...

...och det känns ganska skönt! Det är konstigt hur det är, man längtar till jul och tycker det ska bli så mysigt och sen är det bara vips! så är julen över och det är också bra! Man tröttnar rätt fort på prinskorv och julskinka och chokladkartonger... Hur det än är så har julen iallafall vart mycket bra med mycket bra julklappar (Ikea-presentkort dominerade min julklappshög - perfekt)!!

Har varit hemma hos mamma & pappa i en vecka nu och det har varit jätteskönt! man hinner med allt som annars stressas så när man bara är hemma över en helg. Jag och mamma har gått på stan, vi har ätit god mat och slappat hemma. Hunnit med en utesväng på juldagen och träffat lite kompisar!

imorgon bär det av till Pers familj för  några dagar innan det är dags för nyårsfirande hos M & J. Ska bli jättekul med deras fest!! Sedan tillbaka upp den 2/1 och så får vi se vad jag ska göra då!

Kommer nämligen inte vara kvar på det uppdrag jag haft under 2007, utan vi får se vad min arbetsgivare hittar för nytt åt mig. Efter mycket om och men blev det på detta viset och det känns bra. Hade kunnat vara kvar på samma uppdrag, men för ett nytt bemanningsföretag men det kändes inte som ett bra läge att byta arbetsgivare just nu. SÅ, nu vet jag inte alls vad det blir och jag känner mig konstigt nog inte så stressad över det! det löser sig!!

Det jag ser fram emot mest just nu är att göra ett par besök på IKEA för lite inköp av badrumsskåp! ska bli så skönt att äntligen få organisera  badrummet!!! Och sen kommer vår nya duschhörna i januari!

Nu ska jag gå och ta vara på sista kvällen hemma hos mamma & pappa... pappas mat vankas, mums!!!

Ha ett riktigt Gott Nytt År!!!!!

kram från jonna


Kommentarer
Postat av: Blommig

Ett gott nytt år till dig också!
Hoppas det är OK att jag länkar till din blogg från min?!
Ha det bra

2008-01-02 @ 20:58:26
URL: http://Shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0