Äntligen fredag!!

My favourite day!!! Verkligen! Tycker känslan när man går ifrån jobbet på fredag eftermiddag är så skön, känner mig nästan fri på nåt vis *svammmel*....Men det är gött! Idag var vi och tränade direkt efter jobbet, och sen när jag kom hem hade Per plockat ihop här hemma, lagat Tacos och köpt god choklad till lite myskväll! Love you! Puss!! Nu ska jag bara slappa i soffan, kolla idol och sen somnar jag nog ganska så tidigt!

Imorgon kommer som sagt Erica & Anton hit, ska bli jätteskoj att ses! Har inga särskilda planer, utan det blir nog mest en massa prat kan jag tro, över ett glas vin eller två!

Har hittat ett jättespännande jobb att söka! Men talar inte om vad det är....=) Men jag kan säga så här, min utbildning och mina erfarenheter och intressen känns som gjorda för detta jobb! Så blir jag inte kallad till intervju kan jag lika gärna ge upp sökandet efter ett kvalificerat jobb! Så är det faktiskt! Då är det ju liksom ingen idé om man inte har någon kontakt, eller tills man då blivit lite äldre, har mer erfarenheter, har fått de barn man ska ha o.s.v....Men, ska söka jobbet så får vi se!

Nu ska jag krypa ner i soffan och äta choklad!

Ha en riktigt skön helg!

Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0