Härliga söndag!!

Tänk vad skönt det är med en dag då man egentligen inte gör nånting särskilt, fast man ändå hinner med en massa! Idag har Per tvättat bilen och varit borta under hela dagen. Jag har städat badrummet, skrivit  två jobbansökningar, bakat en banankaka, lagat middag och hunnit prata i telefon med både mamma, Helen och Erica! Skoj att prata med både Helen och Erica, för vi hörs inte så jätteofta! Jag och Erica har eventuellt planerat in att de ska komma och hälsa på oss häruppe någon gång i november, det vore hur kul som helst! 

Riktigt ruskigt väder är det också, jag hade tänkt ta en promenad i höstsolen men det blev det ingenting med. Vi hade hur fint väder som helst igår, men idag är det grått, grått, grått....Tänker ta med mig Per och åka och träna ikväll istället! De har öppet hus på mitt gym så då kan han ju följa med och träna gratis!

Imorgon väntar en ny vecka, men det blir nog en lugn sådan. Per ska jobba en massa så jag ska bara slappa och hänga lite med de andra "militär-änkorna"...En del scrapping blir det säkert också, har ju ett projekt jag håller på med =)

Nej, nu kommer han snart hem så det är dags att gå och göra maten klar, som den lilla hemmafru jag är... =)

Take care!

Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0