Hösten är här...

Idag slog det mig verkligen att hösten är här!! Satt och tittade ut genom fönstret på jobbet och insåg att björklöven blivit alldeles gula! Härligt tycker jag! Nåja, känslan varade ett tag, men nu är det kväll och jag har egentligen massor att göra här hemma. Har fortfarande tvätt kvar sen Menorcaresan, plus från när jag var hemma i Vålberg i helgen. PLUS att jag inte strukit kläderna jag tvättade förra veckan! Mycket tvätt blir det... och jag är ju rätt så pedantisk med att stryka allting, så då bli det lätt liggande tills jag orkar ta itu med det! Men, men, man ska inte klaga!

Längtar iallafall till helgen! Då ska Birgitta ha 25-årsfest! Ska bli riktigt skoj, och jag kommer kunna ha mina nya stövlar som jag köpte i helgen! Har lämnat in dem till skomakaren idag för en lite modifiering, men han lovade att jag ska få hämta dem redan imorgon!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk att du skulle bli så noga med att stryka. vem hade kunnat tro det för 10-år sen.Efter kvällens händelse kommer du att tycka ändå mer om hösten. kram

2007-09-20 @ 21:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0