Slappt...

Det är rätt så skönt att ha semester så här sent faktiskt... även om det hade varit fint med sol, värme och bad så kan vi nu hinna med massa annat och även sitta inne och slappa utan att känna att man måste vara ute och nyttja solen liksom!
Idag har det till exempel blivit en heldag på stan för min del, och det började med ett besök hos frissan som fick fixa till slingorna som blev lite misslyckade... men nu är det superfint!! Har sedan lunchat med Per och sen har vi shoppat! Han har köpt två par skor, och jag har köpt ett par stövletter, en kjol och en top till festen imorrn! Kul med nåt nytt!! Och sen blev det ju inget shoppat i Paris som vi tänkt, så vi fick passa på nu...

Per håller på och bygger en stege att ha i sovrummet för att hänga kläder på, tror det kommer bli riktigt fint!

/J

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi har just shoppat loss på nätet.Carina har assisterat mig.Vi vill gärna se hur stegen blir sen.Det blir nya gardiner i köket och vardagsrummet.Om du har lust kan du kolla på Jotex.Irene och Vivi heter de.Kram M,P o C

2008-08-28 @ 20:21:31
Postat av: Maria Carlstrand

Åh, Andreas har byggt en sån stege åt mig! Väldigt lämpligt då jag är så slarvig med kläder annars... Du vet, de kläder som inte är tillräckligt smutsiga för att slänga i tvätten men inte heller så rena så jag kan stoppa in de i garderoben igen... De får be på min fina stege =). Kram kram

2008-08-30 @ 10:35:57
URL: http://carlstrand.blogspot.com
Postat av: Maria Carlstrand

Givetvis får de BO på min stege... Så det kan gå när jag ska skriva fort, haha.

2008-08-30 @ 10:37:11
URL: http://carlstrand.blogspot.com
Postat av: Therez

I ♥ your blog! Finns en liten utmärkelse i min blogg ;)

2008-08-31 @ 10:55:01
URL: http://therezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0