Första julklapparna inhandlade!

Jag är på gång! Har köpt en julklapp till pappa och en till mamma! Gött!

Sen har jag fixat klart "julklappen" som jag och Per har kommit överens om, nämligen att vi ger en viss summa pengar var till valfri välgörenhetsorganisation istället för att köpa nån grej till varandra! Förra året skänkte jag pengar till Röda Korsets kramkampanj, och i år blev det till Rädda Barnen. Det känns riktigt bra att veta att en liten slant från mig kommer någon till glädje så här i juletider!! Ett bra tips, om du inte vet vad du ska ge någon i julklapp.... skriv ett litet kort och berätta att du istället gett ett bidrag till välgörenhet!

Ikväll har jag fixat lite inbjudningar till min 25-årsfest också! Det går lite sisådär för Per med att ge muntliga inbjudningar, han säger bland annat fel helg, och vet inte riktigt alls vad som gäller, hihi!! Så för att undvika förvirring har jag nu gjort inbjudningar som han ska få ta med sig och ge till berörda!

Imorgon är det återigen dags för nån slags middag med jobbet, en tidigare konsult för ett avslutat projekt ska visst bjuda på en trevlig kväll, skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0