Julen på intågande!

Tänk att det bara är en vecka kvar till jul! Längtar massor till julklapparna, släkt och vänner, julskinka och allt annat som hör julen till!! Och tänk att jag och Per ska fira vår första jul tillsammans, hurra! Han springer just nu runt här och jag tjatar och tjatar om att han ska ta itu med att BÖRJA PACKA!! Hallå! Imorrn ska han på fest och sen bär det av fredag morgon... vet inte hur han tänkt! Men han brukar ju faktiskt få med sig de grejjer han ska ha, så jag får väl försöka luta mig tillbaka och känna lugnet... Själv tänker jag ägna morgondagens kväll åt att packa, städa fixa och trixa! Vi har iaf slagit in alla våra julklappar nu, och det är ju bra!

Tänkte visa ett par bilder från 25-årsfirandet:


Per dekorerar Cupcakes (iförd långkisar...)


Och så här fina blev de!!


Och så här fin var jag!! (Ser lite ofokuserad ut i blicken, men det är faktiskt innan festen började...)


Vi serverade välkomstdrinken ute i förrådet! Per spelade julmusik på sin lilla cd-spelare, och bjöd våra gäster på varmt äppelvin!

Nu ska jag gå och sova, och sen göra sista dagen på jobbet på nästan två veckor.... Skönt!!!

Vi ses!

Kram Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0