Bilder!

Vi har satt upp en massa hyllor här hemma, och det blev toppenfint! Dels så har vi satt upp lite enklare bokhyllor i gäst/datarummet och sen så har vi satt upp våra Stringhyllor, som Per köpt på Tradera, i vardagsrummet.






Gillar våra orangea detaljer, med de nya tygtavlorna, kuddarna och lite små ljuslyktor!


Jag råkade dammsuga upp en plugg, och vi hade verkligen bara exakt så många som det skulle gå åt, så jag fick ta på mig pannlampan, ta fram en matlagningspincett och pillra upp den ur dammsugaren. Fast jag var rätt nöjd att det ändå bara vara en plugg, för jag var väldigt nära att dammsuga upp en borr....Per tyckte att det var som att ha med ett barn... Men han får alltid göra allt skoj som att borra och skruva, och jag får bara dammsuga och hålla i saker! Då får jag försöka göra vad jag kan för att skoja till det lite, till exempel dammsuga upp sakerna så har jag nåt att göra en stund när jag måste rätta till mina små incidenter! Haha!!

Ska också lägga upp lite bilder från Gåsmiddagen igår kväll, man nu kom pizzan och den har prio ett.... Men snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0