Kallt!!!

Så där ja, nu är vintern här... kallt och snö tills nån gång i maj eller nåt...buuhäää!! Det är superfint med lite snö, men när jag tänker på hur länge det kommer va så här så känns det liiiiite drygt. Dessutom har jag inga vinterskor ännu, så jag fryser om fötterna! 14 minusgrader för tillfället....

Nu ska jag alldeles strax kila över till en av våra grannar på mitt livs första tupperware-party! Eller ja, jag har ju varit typ när mamma eller grannarna haft, men det räknas inte! Nu har jag blivit inbjuden på riktigt liksom! "Köp nu inte för mycket", var det sista Per sa innan han åkte hemifrån för en stund sen... hehe....

Annars längtar jag mest till helgen och scrapträffen!! Åh, det är så länge sen jag var på nån och det ska bli så skoj!! Trist bara, utan Elin, men så är det! Ska iaf bli grymt kul,och jag håller alla tummar och tår för att fotona vi framkallat kommer tills imorrn....annars får det bli scrappa av några gamla bilder! Har beställt lite nya grejjer som jag får på träffen, också kul!! Hurra!!

Igår var jag på invigningsfest av Luleå Energis nya förråd/kontor. Jättetrevlig kväll med invigning av kommunalrådet, fyrverkerier, god middag sittandes 130 pers i ett förråd (!!!), underhållning av en trollkarls-snubbe och en present (chokladpraliner) när vi gick hem!

Nu är det bäst jag kilar iväg, ska va där om 10 min!

Må väl!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå i vinterlandet!

Så ni har så kallt, fy fasen!Jag har nästan glömt hur det var. Jag längtar så efter er alla jag måste bara komma på besök. Det får bli i Januari.

Så du ska på scrapträff åhh va roligt. Lägg ut dina alster här sen så jag får se dom. Syrran ville jylpyssla med mig någondag och mamma vill scrappa julkort. Jag har redan gjort klart mina jag...(något i förväg). Kan du inte lägga upp några bilder på snön så man får lite julstämning här nere i regnet och blåstens stad?

Kram

2008-11-13 @ 20:51:21
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tuppervareparty!!! du börjar bli gammal, gumman.Nejdå jag bara skojar är du lik mig blir det ett och annat inköp.Ska bli kul att få komma till Stockholm och kolla i affärer.Kram.

2008-11-13 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0