Ont i halsen...

Usch vad jag hatar att ha ont i halsen! Det kom krypande imorse, men jag tänkte att det nog går över... men icke! Hade tänkt träna BodyStep idag, men det ställde jag in... attans!!

Annars är det mest kallt här, typ -11 grader och hyfsat med snö ute. Vilken tur att jag köpt min vinterjacka, verkligen!!!

Har idag fått info om att placera tjänstepensionen från jobbet. Rätt så trist tycker jag, och dessutom känns det som att jag har så himla dålig koll! Spelar nog ingen roll vad jag väljer, för jag kommer nog ändå inte engagera mig i att följa utvecklingen....

Skönt med fredag imorgon, längtar till mitt julbak på lördag! Mums med lussekatter!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars dig med ont i halsen, det är bland de tråkigaste man har. Drick mycket och prova de nya halstabletterna på Apoteket(mycoangin,eller nåt liknande)Har själv varit på smyckeparty hos B-M och köpte väl några halsband.Kram

2008-11-27 @ 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0