Bilder på gästrummet

Så där då mamma, nu kommer det bilder på hur det blev i gästrummet! Håll till godo!


Ny tavla från IKEA, självklart fick också Kermit och Grönis stanna!


Ny hylla med plats för hårblås och plattisen!


Massor med förvaring


Min första alldeles egna scraphörna!!

Nu har vi städat här hemma, det såg för hemskt ut! Vi har typ bott i gästrummet och fixat där hur länge som helst känns det som, men nu är det hyfsat klart! Lite lampor till skrivbordet, nån växt och så gardiner så....

Idag har jag varit på manikyr för första gången, riktigt gött! Kändes lyxigt att någon fixade mina naglar, och det blev jättefint! Det är en salong som är i samma hus som mitt jobb så vi fick denna veckan "Hus-prova på-rabatt", så då passade jag på att testa!

Har även beställt nya glasögon! Har tänkt att jag velat ha nya, bara för att mina känns lite gamla och tråkiga. Gick på en synundersökning och fick veta att jag även blivt lite närsynt, förutom mitt brytningsfel. Så nu har jag beställt nya, fina brillor av märket Gina Tricot (!!). Ni får se en bild när jag fått dem!

I helgen kommer Pers mamma och pappa upp! Ska bli jätteskoj, det var ett bra tag sedan de var här. Vi har hunnit gjort en massa fix som inte de har sett. Tror det kan bli en lugn och skön helg, med lite utelampsmontering och gardinfix till gästrummet, lite god mat och slappa!

Må väl!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va fint det blev, roligt med en egen scrapphörna. Tavlan var snygg och va mycket förvaring ni har fått.Nu ska jag snart till jobbet och pappa drar till stugan för att plocka ihop lite. Kram!!!

2008-09-26 @ 06:45:15
Postat av: Therese

Det vart ju kanon bra i gästrummet :)

2008-09-26 @ 15:24:39
Postat av: Anonym

Hej!

Det blev super fint gästrummet ju, perfekt för mig att sova i sen när jag kommer på besök!Fick du inte mitt sms?Va sägs om Sthlmsweekend?

Ha en bra helg, hälsa Per!

2008-09-26 @ 18:16:18
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/
Postat av: Therez

Åh vad fint ni fått det! Och vilken scraphörna du har nu!! :) Kram kram

2008-09-29 @ 21:41:56
URL: http://therezz.blogg.se/
Postat av: Kusin Carro

Hej! Vad fint det blev! Vad roligt! Ser fram emot erat besök nu när du kommer hem till Värmland igen :D



Kram/ Kusin Carro

2008-10-08 @ 13:35:01
URL: http://stylecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0