Födelsedag

Igår firade jag min 26:e födelsedag (!!!). Hade en jätteskön dag som började med presenter och sång på morgonen, en lugn dag hemma, middag med M och B, och sen hockey i Coop Arena. Tack tack för alla grattis-sms, hälsningar och presenter! Jag fick bland annat långfärdsskridskor, en karaff som jag önskat mig, presentkort, strumpor, en väst som mamma stickat till mig och lite fler grejjer!


Middagsdukning. Vi åt skagentoast med ostkroks-kross, baconlindad fläskfilé med cidersås och vit chokladmousse med hallon och blåbär.


Nya karaffen med ett täcke så att den håller kylan längre (enligt Per 30 % funktion och 70 % design...).


Födelsedagsbarnet!


Utsikt över nya ståplats i ombyggda Coop Arena


Luleå-Modo 1-2 efter förlängning


Nu har Per monterat mina nya skrillor, så om en stund ska vi ta oss en tur här ute på sjön och sen grilla lite korv! Vilken tur att Per och M fixade så mycket ved förra året ;)

Massa kramar! /Jonna

Kommentarer
Postat av: Ali

Grattis i efterskott!!



/Anneli

2009-12-15 @ 10:52:30
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0