Pusta ut!

Yes, nu har jag genomfört golfkursen och klarat det praktiska provet. Det teoretiska har jag också gjort idag, men det blir rättat till helgen. Tror dock att jag klarade det.... Så skönt! Nu ska jag ut på banan och spela, fadderronder med Per blir första steget.

En dag till på jobbet, sen är det semester i tre veckor, gött!!!!! Vi ska hinna med besök hemma i Dalarna och Värmland, träffa både släkt och vänner! Sommarstugan, en tur till Sthlm, kanske nån golfrunda (det trodde jag aldrig att jag skulle säga!). Ska bli riktigt fint med semester, känner mig rätt trött.

Nu ska vi fira att jag klarade provet, det blir te och rostmackor!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis golfaren!

2009-07-10 @ 11:50:50
Postat av: Stefan

Grattis Jonna! Ni får lura med mig ut på banan med, har ju haft uppehåll i några år men nu gått två rundor nere i Sthlm på semestern. Gav lite mersmak igen:)



Sedan ett stort tack för hjälpen med huset när jag var borta! Har lovat Per er en helkväll på färjan som tack för hjälpen & det står jag fast vid!;)



Jag är tillbaka i Luleå troligen på tisdag eller onsdag men om ni nu reser bort innan dess så får ni ha en skön semester. Hälsa gubben!

2009-07-12 @ 16:55:59
URL: http://stoxe.blogg.se/
Postat av: Anonym

När ska ni till Stockholm?

/Elin

2009-07-13 @ 14:54:52
Postat av: Moster

Grattis säger jag med! Hoppas ni har en fin semester. Kram!

2009-07-17 @ 10:00:49
URL: http://novasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0