Kan det vara så här varmt??

Drygt 28 grader i skuggan, I like!!

Sommaren har verkligen kommit hit, synd bara att jag ska jobba 2 veckor till innan det blir semester för mig... Per däremot gick på semester igår så han är nöjd!

Idag är det dags för andra lektionen golf för mig, första tycker jag gick bra! Det är kul att lära sig nya saker, och speciellt när man får hjälp av någon som är superduktig på sitt jobb!  Tror dock att det kan bli lite varmt idag, ska vara på golfbanan kl 14....

Simma lugnt!

Jonna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen min!

Hur står det till?

Semester nu?

Jag har semester fram till v.31 sen arbetar jag lite och så har jag 1 vecka till v.34.

Ni ska inte bege er söderut något i sommar?

Johannes och jag åker till Sthlm 24-26 juli, ska hälsa på syrran samt Lina, Erik & Adam.

Ha det gott!

Kram

2009-07-09 @ 14:42:32
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen min!

Hur står det till?

Semester nu?

Jag har semester fram till v.31 sen arbetar jag lite och så har jag 1 vecka till v.34.

Ni ska inte bege er söderut något i sommar?

Johannes och jag åker till Sthlm 24-26 juli, ska hälsa på syrran samt Lina, Erik & Adam.

Ha det gott!

Kram

2009-07-09 @ 14:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0