Segt

Nu har Per varit borta typ hela tiden i snart 2 veckor... Så trist! Och så blir jag arg på mig själv för att jag inte får nåt gjort själv! Inte ens ordentlig middag, idag har jag ätit havregrynsgröt... Nåja, nu är övningen slut, det är tre veckor kvar till semestern och det är midsommar i övermorgon! Det ska bli skoj iaf!

Midsommar tänkte vi ta en tur till Hägnan här i Luleå, sen lite sill till lunch (eller ja, köttbullar till mig...). På kvällen ska vi till Therez och J och grilla, spela lite kubb och ha det trevligt!

Nästa vecka börjar min golfkurs också! Jag vet, ska Jonna verkligen börja spela golf?!?! Men det är så att vi får en så kallad grönt kort kurs genom jobbet, så då tänkte jag passa på! Sen kan jag och Per åka på golfresor till Spanien när vi blir pensionärer, haha!! Nåja, ska försöka ta mig igenom kursen iaf!

Nu ska jag ringa till mamma som är på SPA i Polen...

Ha det! Kram J

Kommentarer
Postat av: Kusin Carro

Hej! Ja, jag antar att det snart är fullt på to-do-listan till sommaren. När var det ni skulle komma till värmland? Klart ni ska komma och titta på fölet ^^ han är så söt så! hoppas ni får en trevlig midsommar!

Kram!

2009-06-18 @ 09:31:34
URL: http://stylecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0