Skönt med helg!

Hade en jättemysig kväll igår, satt hos Therez och surrade en massa! Vi drack lite vin, åt ostkrokar och jag fick smaka en supersmarrig ananaspaj! Måste få receptet på den!! Jag cyklade dit, men fick åka med Per hem så nu har jag dragit på mig träningskläder och ska ta en snabb promenad bort och hämta hem min kära cykel!

I övrigt blir det nog en lugn lördag, Per jobbar ju... Men jag tänkte iaf fixa lite mysmiddag tills han kommer hem ikväll. Funderar på att göra pannacotta till efterrätt, får väl se om jag lyckas! Har aldrig gjort nåt med gelatinblad...

Nu ska jag traska iväg, ha det så fint!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAA ska du sno min efterrätt?Haha!

Hur blev den?Svårt att misslyckas med den.



Va fina ni var på bröllopet!

Vi åker till Spanien måndag morgon.



Kram

2009-06-13 @ 20:19:41
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0