Nya skor

Idag har varit en bra lördag! Har grejjat här hemma, och storstädat badrumsskåpet och gjort rent alla sminkborstar och sånt som man borde göra oftare men som iallafall jag slarvar med... Framåt ett-tiden ringde B och frågade om vi ville följa med till stan för lite fika och shopping. Självklart! Vi fikade på Roasters och jag drack mitt nya favvo-thé, nämligen Lussethé med saffranssmak. Låter tokäckligt, jag vet, men det är supergott! Sen tog vi en repa på stan och jag hittade ett par nya skor, som var nersatta så att jag tjänade (!!!) 200 kr! Det är ju toppen! Jag hade ett par liknande förra året, men de har jag tappat bort... (Här vill Per lägga till att det låter helt sjukt att man kan tappa bort ett par skor, så då skriver jag väl det... Hans teori är att de kanske har råkat åka med i en loppis-låda) Det fick iallafall bli ett par nya:


(Värsta mode-bloggerska bilden!)

Nu har vi slappat i soffan ett tag, med ett varsitt glas vin och lite digestive-kex. Lite förrätt innan vi ska på middag hos våra kompisar! Själva kocken ikväll är väldigt duktig på att laga mat, så det ser vi fram emot....

Jag håller ju på för fullt med att öva med min nya kamera, så jag bjussar på en bild till! Dock lite meningslös kanske...




Kommentarer
Postat av: Therez

Tack själv rara du! :) Det var jättemysigt! Nu ser jag fram emot helgen! Alltid kul att ha något att längta till! Kram

2009-11-23 @ 17:18:27
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0