Seg tisdag

Idag har jag varit tok-trött! Vet inte vad det är med mig och tisdagar, men jag är alltid supertrött... Men nu är denna dagen iaf gjord, det är bara två hela arbetsdagar och några timmar på fredag kvar och sen kommer mamma och lillebror! Ska minsann sätta dem i arbete, de ska inte vänta sig nån semester här ;) Tobbe tänkte jag ska få fixa lite plattor på baksidan, där vi tidigare hade en rabatt. Om det nu inte kommer snö förstås, det sägs att det ska snöa inatt (suck!) Mamma och jag ska sy gardiner och ett nytt överdrag till sänggaveln.

Ja, annars då? Nej, inget speciellt som händer... Det är kallt, minusgrader varenda morgon. Gillar det inte. Men vad gör man?

Idag börjar iaf mitt favvo på TV!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Style@Carro

Åhh vad mysigt att de kommer upp och hälsar på, och det är rätt att du sätter honom i arbete... han gör inget vettigt på jobbet ändå ^^ hehe, närrå :D får man gissa att favvoprogrammet är desperate?! o_O hihi! kram från kusin!

2009-10-07 @ 22:49:13
URL: http://stylecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0