Nya höstblommor

Nu så, har vi fått lite nya höstblommor. Det blev ljung och nån slags prydnadskål eller vad det nu heter. Krukor hittade jag faktiskt i förrådet! Gissa vem som blev imponerad av att jag inte åker till affären, drar i nån ny kruka som jag bara måååste ha, och sedan tok-hävdar att jag inte har en enda kruka som duger hemma!! Det blev fint iallafall, här kommer några bilder:








Plockade även fram en av våra utelyktor, och satte i min nyinköpta lilla ljuslykta på pinne, som man sätter i krukan. Nu ska jag bara komma ihåg att vattna ute, brukar ha lätt för att glömma det...

Nu: Playa del Sol på TV!!

Kommentarer
Postat av: Therez

Så fint du gjort! Måste samla lite energi för att pyssla lite hemma själv nästa helg! Ha en underbar måndag! Kram

2009-09-28 @ 13:45:25
URL: http://www.therez.se
Postat av: Style@Carro

Åhh vad fint det blev! Nu fick jag lite inspiration till att slänga de bruna tossarna som ligger kvar i krukorna på balkongen och köpa lite nytt ^^ hoppas ni har det bra där uppe! längtar tills ni kommer hem nästa gång!

2009-09-29 @ 22:41:33
URL: http://stylecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0