Skön söndag

Idag har vi inga som helst planer, skönt! Håller på och grejar lite här hemma, tvättar, bakar lite bröd osv... Ska nog åka ut till Storheden och shoppa lite nya höstblommor och kanske nån fin kruka till dem! Fast det vet inte Per om, han tycker jag har så mycket krukor... Men jag ska motivera mitt köp med att de gamla ska säljas på arcusloppisen, då går det nog fint!

Igår hade jag Gun  på besök, och hon provade på scrapbooking för första gången! Jag kanske kan få henne fast i fördärvet ;) Vi hann med två LO´s var, så det var vi nöjda med! Senare kom grabbarna hem från jobbet, vi kollade hockey och åt lite mat och mycket godis!

Ha en skön söndag!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Gun

Tack för igår! Det var riktigt skoj! Jag är nog lite fast..kliar i fingrarna idag..vill göra flera Lo :)

2009-09-27 @ 12:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0