Långfredag på isen

Gud så skönt med ledighet!! Igår när det var långfredag hade vi en lugn dag med sovmorgon, lååångfrukost och sen tog vi på oss underställ och täckbyxor och åkte in till stan med varm choklad i termos och pimpelspön i ryggsäcken. Vi gick ut på isvägen och satte oss i ibland-solen och fiskade och surrade med ett par kompisar som var med. Gött med frisk luft och väldigt skönt när solen tittade fram emellanåt! Dock väldigt dåligt med fisk, Per fick en liiiiten abborre bara. Jag hade med kameran och passade på att ta några bilder på Luleå sett från vattnet!


Jag var lite nojig över om isen verkligen skulle hålla (som alltid...) men när det borrades hål så försvann typ hela borren ner innan de var igenom!


Per lekte med våra kompisars hund! Han (hunden alltså) sprang runt runt i typ två timmar och var inte ett dugg brydd om att det var ganska blött under snön!





På kvällen igår hade vi en riktig slapparkväll med god mat, godis och film. SKönt att bara vara! Per hade dessutom lite feber och var, enligt egen utsago, hemskt svag...

Kommentarer
Postat av: Per

Jag ÄR väldigt sjuk!! Feber, tät i näsan och ont i kroppen. Dessutom har jag träningsvärk deluxe i benen efter BP med Henke i onsdags. Det är faktiskt väldigt synd om mig.....

2010-04-03 @ 15:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0