Shoppat!

Igår kväll åkte killarna med bussen ner till Mora för att köra Öppet Spår imorgon... 9 mil på skidor! Lite nervösa tror jag allt att de var, men det kommer nog gå fint! Jag och B är därför nu ensamma hemma idag, och då blir konsekvensen att shoppingkontot får jobba lite =) Har varit en sväng på stan och hittat två fina toppar, ett par jeans, en sjal och strumpbyxor. Vi hann med en fika på roasters också, mysigt! Nu håller jag på att gå in mina jeans... fy f_n för nya jeans egentligen! Det är ju inte bekvämt förrän man har haft dem några gånger. Men fina är de iaf!


Japp, randiga tröjor är min grej=)


För övrigt så har det nu inte varit tusen miljoner minusgrader på några dagar! Iställer snöar det konstant. Suck. Jag skulle vilja ha vår nu, köpa nya skor och gå ut utan mössa!!

Nu, Bodypump och sen en serranoskinka-sallad från Salladsbar till middag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Svar: Ja, det är vad jag fått höra om Mary Kay också. Ska bli spännande att prova. Vad var det för nått du sålde ett tag? Var det inte nått liknande?

Allt är bra här nere. Hur är det där uppe? Och när kommer du hem nästa gång? Kram!

2010-03-03 @ 18:51:23
URL: http://stylecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0