Tiden rusar iväg!

Nu har vi bott här i en och en halv månad, jag har varit en hel månad på nya jobbet och vi har kommit väldigt bra iordning i lägenheten! Ändå har jag inte haft tid/ork/lust att skriva nåt här... men nu fick jag höra av mamma att det framkommit vissa klagomål, både i Edsvalla och på Norrstrand, så det är väl bäst att jag uppdaterar lite ;)

Fast förutom jobb och fix har vi nog inte gjort så himla mycket... försöker vara duktiga på att gå å träna, ska nu testa på nåt nytt koncept som heter Body Combat på torsdag. Låter livsfarligt och jag tror det kommer vara dö-jobbigt! Men det blir kul med nåt nytt!

Har även fixat iordning min pysselhörna, blev väldigt bra. Nu ska jag bara få till själva pysslandet också...



Annars längtar jag faktiskt till semestern. Eller mest till värmen kanske. Det är så himla trist att det bara är 10 grader eller nåt på morgonen, igår hade jag vantar (!!) på mig när jag cyklade...

Nu ska jag hänga upp en tvätt, sen krypa ner i sängen!

Och jag ska försöka uppdatera liiite oftare =)

Kommentarer
Postat av: Therez

Vad kul att höra att ni börjar komma er till rätta. :) Saknar er jättemycket!



Om mindre än vecka drar vi vårt flyttlass vidare till Umeå och det känns helt galet. Tiden går så himla snabbt! Hoppas ni har det bra och trivs med allt!



Stor kram från mig!

2010-06-16 @ 22:20:17
URL: http://www.therez.se
Postat av: Mamma

Kul att du fick till några rader, alla har ju inte facebook.Det är bra att se bilderna lite större. Kram kram

2010-06-16 @ 22:44:05
Postat av: Carina

Vad kul att höra att allting är bra med er och att ni har kommit i ordning. Hoppas vi snart kan komma "förbi" och titta oxå. Kul med lite uppdatering. Kram till er båda.

2010-06-17 @ 22:34:49
Postat av: Gun

Nu är hurtsen på plats ser jag ;) Har inte blivit något pysslande alls för mig nu när läromästaren inte är här! Saknar er jätte mycket och hoppas på att vi ses snart!! Kramar

2010-06-20 @ 17:54:25
URL: http://gunakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0