Full fart framåt!

Det har varit en massa saker på g ett tag nu, och därför lite tyst här! Idag ska jag dessutom åka hem till Värmland och hjälpa lillebror flytta (läs: försöka bestämma en massa hur han ska ha det...)! Tänk att lillebror har blivit stor och ska flytta hemifrån! Det blir iaf jättekul att se lägenheten, och jag ska försöööka att inte lägga mig i för mycket, utan hjälpa till med det han och A vill!

Ska dessutom hinna med ett besök hos E, förhoppningsvis hos H och även lite middag och melodifestival med C och E (och T??)!! (Känns som om jag är en hemlig agent som bara pratar i kodnamn med alla mina bokstavsbenämningar, haha!)

I veckan som var har jag försökt hjälpa Gun så gott jag har kunnat, hon har opererat korsbandet i knät... Sov hos henne i förrgår, och igår var jag och Per där och fixade middag! Har dessutom varit hos frissan och kapat av håret en bit, blev fint tycker jag!

Nu, jobb en halvtimme till och sen åka till flyget!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Gun

Håller med dig om att håret blev fint! =)

TACK för all hjälp jag uppskattar det verkligen! Ha det nu så bra där nere så hörs vi.. Kramar

2010-03-11 @ 16:27:35
URL: http://gunakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0