Nu tar vi oss en tur igen...

Tredje helgen i rad som vi inte ska vara hemma, men det gör inte ett dugg för vi ska åka till huvudstaden, bo på hotell, äta gott, shoppa och kolla Jerry Williams! Och självklart fira Pers pappas 60-årsdag (grattis grattis)!!

Har tagit helg nu, jag och Per var och åt lunch och nu är vi hemma och packar ihop våra grejjer (eller snarare så här: jag har redan packat igår, och Per ligger i soffan och vilar. Snart blir jag stressad och börjar tjata på honom att han måste sätta fart, och så slutar det med att jag nästan grinar för att vi blir så sena och jag är rädd att missa flyget...).

Ha en riktigt skön helg, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0