Skriv mer!

Var det nån som sa... =) Ska försöka, kan tänkas att det blir lite mer uppdateringar med hur vårt husfix går. Eller inte, om det blir mycket å göra...

Jag har varit sjuk typ hela den här veckan. Så himla trist! Vaknade med halsont i måndags, gick till jobbet och gick hem igen vid lunch. Sen har jag haft feber, snuva, halsont, hosta... Men nu är jag på uppgång igen, och har varit på jobbet idag. Det var dessutom halvdag idag, så jag har redan kommit hem igen =) Nu sitter jag med en kopp kaffe och slösurfar lite (som om jag inte gjort det de senaste dagarna...). Jag borde gå ut på en promenad, det är så fint väder. Kanske om en stund.

Nu är det iallafall klart med hur det blir med inflytt och utflytt och allt det där! Vår lägenhet blir vi av med till årsskiftet, alltså en månad tidigare än från början (hurra, 8000 kr sparade!!). Vi får huset (eller ja, får är väl kanske fel ord, vi betalar en massa massa pengar för det) den 19 november. Det är om två veckor!! Hjälp!! Igår fick jag panik över hur kort tid det är kvar och släpade med Per till Nordsjö för att kolla på till tapeter. Det gick inget vidare, vet ni hur mycket tapeter det finns?!?! Det hjälpte heller inte att Per svamlade iväg till färgavdelningen för att "kolla om de hade samma märke som det vi använt tidigare"... Vi blev iallafall inte klokare av besöket, snarare mer förvirrade. Men, det går ju alltid att måla vitt ;)

Förra helgen hade vi förresten vår inflyttningsfest här i lägenheten! Tur att vi hann med det, eftersom vi flyttar snart! För att vara på den säkra sidan så kallade vi det för kombinerad inflyttnings- och utflyttningsfest. Det gick bra det med! Det var iallafall en himla trevlig kväll, en kul avslutning på en superhärlig dag med bästa Helen och lite shopping!!

Ikväll vankas det Höstfest hos Pers föräldrar, ska bli mycket trevligt!


Alla helgons dag imorgon - tänder några ljus för alla jag saknar

Ha en fin helg!!



Kommentarer
Postat av: ulrika

Äntligen :)

2010-11-05 @ 16:17:48
Postat av: Anna

Lycka till med flytten!! :D

2010-11-05 @ 20:41:01
URL: http://mammaanna.se
Postat av: Gun

Det var ju skönt att allt löste sig. Ser fram emot att få se ert mansion med egen lift och allt ;)

Hoppas allt är bra med er annars och att vi hörs snart! Kramar

2010-11-06 @ 14:38:20
URL: http://gunakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0