Det där med tid...

Tänk vad konstigt det är med tiden som går! Majken är nu 5 veckor. Det känns som om hon har varit med oss typ alltid. Samtidigt känns det som om det var igår vi bara var två som bodde här. Märkligt...

Lilla fröken växer iallafall så det knakar. Jag tycker att man märker hur hon utvecklas för varje dag som går. Hon är verkligen en egen liten person redan! Om hon bara kunde få lite bättre styr på sina nätter så vore det toppen ;) Men det löser sig nog så småningom.

För övrigt rullar det på här hos oss. Vi har "höstat" lite ute, är så skön luft ute nu! Bäst att passa på att va utomhus! Hörde att det snöade i Luleå idag, då är jag glad att jag inte bor där. Snö hinner vi nog få ändå :)

Nu vaknar chefen här hemma, dags för käk!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan ännu inte vänja mig vid att ni är mamma & pappa. Men är helt säkra på att ni är som gjorda för den uppgiften.

Majken är väldigt söt och mysig.

Du vet att min systerdotter också heter Majken?Fint namn!

Ha det så bra!

2011-10-24 @ 12:37:36
Postat av: Ulrika K Pardubice

Konstigt det där med att man inte får vara chef i sitt eget hem längre. Värre blir det. Det hålls inte ordning heller utan allt ska det rotas i och slängas fram och det plockas absolut inte bort heller... Men det är ju himla kul och det är väl bara att ge hämnd sedan när de får eget boende ;)



Mys på och snart kan ni sitta uppe på nätterna med tända elljusstakar och käka knäck du och Majken. Det är något att se framemot om några veckor :)



Massa kramar till er från oss



Är ni i Karlstad under julen kanske vi kan ta en fika på stan eller något sådant. Vi är nog där runt annandagen och någon dag framåt tror jag. Vi kan ju höras om det.

2011-10-25 @ 15:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0