Vad tiden går fort!!

Hinner inte med nånting känns det som... ska bara jobba 8 dagar till, sen är det jul! Skönt!! Har hänt en del under veckan:

I fredags var det julbord med jobbet, trevligt men jag är ju ingen julbordsfantast...åt som vanligt köttbullar, prinskorv och potatis...och efterrätt!

I lördags var jag o Per och åt på ThaiThai, mycket gott!! Sen blev det lite fest på kvällen, men var hemma vid 00.30...

I söndags var det väldigt lugnt, kollade skidåkning och slappade, gött med såna dagar ibland!

Annars håller jag mest på och ältar det här med jobb! Vad ska jag göra? är den ständiga fråga jag ställer till mig själv! Men tror iaf att jag tagit ett beslut nu, hoppas det blir bra! Måste våga tro lite mer på mig själv, på att jag faktiskt kan nånting mer än att svara i telefon...Vågar inte riktigt söka "kvalificerade" jobb... Men har läst ett så bra citat som jag tycker passar in på mig:

~ Att våga är att förlora fotfästet för en liten stund, att inte våga är att förlora sig själv~
Sören Kieregaard

Försöker iallafall att ha det i åtanke!

Till helgen är det dags för vår julfest! Håller på att planera för fullt, ska bli så kul!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Kikar in i din blogg med och grattar dig på din stora dag. Ha en trevlig födelsedag :-)

2007-12-12 @ 13:23:57
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Eivor / Ejja

GRATTIS på födelsedagen !!
Hoppas du haft besök, fikat och fått öppna presenter.

Gillar ordspråket! Go girl

Kul att ses sist och hoppas det blir snart igen. Hoppas att du fixat alla julkort du skulle scrappa, jag själv funderar fortfarande på vad vi ska skicka för några. Bara enkla eller sådana med kort på vår son...börjar bli dags att bestämma sig. Tycker bara att det gått så fort, vips var det Lucia*ler*

Kram från mig, Eivor

2007-12-12 @ 22:13:04
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Blommig

Stort grattis på födelsedagen!!

2007-12-13 @ 06:21:21
URL: http://Shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0