Måndag nu igen...

Helgen går så fort! Det var ju långhelg nu, med bara halvdag i fredags men likväl så har helgen bara sprungit förbi och nu har även måndag gått....snart fredag igen!

Är ensam hemma den här veckan, Per har övning. Trist, men då får jag ta mig tid till andra saker! Har varit och solat efter jobbet (skönt med lite ljus och värme, här blir det ju mörkt efter kl. 15....) och nu ska jag alldeles strax åka och träna!

Hade en trevlig fest här i lördags! Det skulle inte bli så många, men helt plötsligt var vi runt 13 pers! Men det var jätteskoj! Var ut en sväng på Cleo, det var väl så där... Är oftast roligast hemma! Blev sen en slapparsöndag, med en långpromenad och lite scrapping som de enda aktiviteterna. Men det var härligt, behövde slappa lite!!

Börjar längta hem lite nu, ser fram emot att va hemma i över en vecka vid jul! Det är inte alls långt kvar till det!!!  Kanske är det för att jag håller på med lite julkort som jag börjat längta efter jul... ser fram emot att sätta upp adventsljusstakarna och att mysa med glögg och pepparkakor!

Nu ska jag åka!

Kram Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0