På väg hem!!

Åtminstone en kort sväng över helgen! Per ska köra ner en bil till Carro på fredag och vara i Borlänge över helgen, så då kom jag på att jag kan åka med också och åka hem och hälsa på! Så på fredag far vi neråt och sen ska jag va hemma tills på måndag! Skönt!!! Har längtat hem ett tag nu så det blir kul att träffa alla!!

Hade en mkt trevlig helg när Erica o Anton va här! Lite rundtur i Luleå och sen god mat och prat hela kvällen! Per och Anton lyckades även få i kanal 9 så de kunde se fotbollen! Dock inte på vår gamla TV, den hittade inte kanalen!! Var tvungna att koppla in DVD:n, för att söka kanalen genom den! Ett tecken på att vår TV nog är inne på sin sista vers nu och snart kommer att degraderas och få lämna plats åt en betydligt nyare, plattare tv UTAN träimitation runt om...

Nu ska jag gå och äta pannkakor som Per står och steker! Själv vägrar jag göra pannkakor för de går bara sönder!

Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh va roligt att få se dig till helgen :) Får se till att det blir mer än bara en skymt och ett hej ;) Borde ju inte vara så svårt eftersom det bara är några sekunders promenad emellan..
kram kram

2007-11-20 @ 17:38:13
Postat av: mamma

Det ska bli så kul att se dig igen,kanske vi ska passa på och fira födelsedagar.

Hej Jonna!
Tant Gittan vill passa på att skicka en hälsning till landets norra del. Ha det gott, kanske du hälsar på gamla dagiset vid ditt besök hemma.
Kramar Gittan

2007-11-21 @ 13:08:35
Postat av: Anna

Tack för din fina kommentar. Förstår precis hur du känner det när du ska fara ner. :) Önskar dig en trevlig resa och en fin helg!

2007-11-22 @ 00:18:15
URL: http://novasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0