Världssämst på att fota....

Bilder på nya lägenheten och flytten ja...de har ju inte blivit så många! Men de kommer, ska försöka fota lite på hur fint vi fått det någon dag!


Fick en ny die till min quickutz-tång idag! Min snälla pappa har varit inne på Annas scrapbooking hemma i Karlstad och shoppat en fin snöflinga som jag kan ha till mina julkort! Tack pappa!! Han undrade om jag skulle ha några flera "göbber" därifrån (alltså gubbar), som han kallade det! Perfekt att ha någon som kan shoppa där åt mig! Det blir så billigt då =) Och så har hon ju så mycket grejjer där!

Har gjort en ny LO, eller två faktiskt. En om mig och en om Per! Min är röd och hans blev grön!! Är faktiskt nöjd, även om fotot är lite gammalt. Har mest gjort en massa julkort annars på sistone, men fick en idé på jobbet en dag och satte fart så fort jag kom hem! Så här blev det:

image13

Till helgen kommer Erica och hälsar på! ska bli riktigt skoj att ses!!

Annars rullar det på, börjar bli lite stressad över hur det ska bli med jobb efter nyår eftersom avtalet som jag är anställd på löper ut...men jag tror att det kommer lösa sig! Det måste det göra! Det intalar jag mig själv när jag ligger och grubblar om kvällarna och inte kan sova!!

Ikväll var jag och Birgitta och tränade Boxing! Sååååå jobbigt det var idag, var typ helt slut efter uppvärmningen! Men vi kämpade på och gjorde det bra! Duktigt av oss!!!!

Nu är det alldeles strax Desperate Housewives! Hur ska det gå?? Är det Edie som begått självmord? Hur ska det gå för Gabrielle och hennes nya karl? Och jösses vad romantiskt det var när Susan och Mike gifte sig i skogen!!!
Märks det att det är min all-time favoritserie?? I just LOVE it!!!

Take care!!

Jonna


Kommentarer
Postat av: Anna

Trixigt dilemma kan man lugnt säga. *ler*
Man går och drömmer om saker man vill göra men oftast fegar man ur. Man hittar på ursäkter hela tiden till varför man inte kan göra si och göra så. Själv ville jag alltid fara till USA och jobba direkt efter skolan men skyllde på att jag inte ville lämna pojkvännen jag hade då.
De senaste åren har jag drömt om att starta en scrapaffär men även där finns det goda (?) ursäkter till varför jag inte gjort det. Kan enkelt nog stavas rädsla för att misslyckas. Vi hade plannjas coach David Vischer på besök på jobbet en dag och han sa en sak som var väldigt bra: Om du kan sitta på en parkbänk när du är 75 år och vara nöjd med hur ditt liv har blivit så är det bra. Om du däremot sitter där och undrar varför du inte gjorde si och så och ångrar en massa, ja då är det inte så bra. Fråga dig själv, kommer jag att sitta nöjd på parkbänken om 50 år? Jag kommer alltid ångra val jag gjorde när jag var yngre, å andra sidan så hade jag inte varit där jag är nu i livet om jag inte gjort dom valen. Jag vill inte ödsla energi på att ångra en massa saker, och försöker att tänka positivt och göra det bästa här och nu. Har ett mål med jobbet jag har nu och jag hoppas jag når det målet om ca ett halvår. Om inte så vete katten vad jag gör. *ler*
Svamligt värre blev det här. *S*
Tack för att du ides läsa ända hit. Sköt om dig och lycka till med jobbet och jag hoppas vi ses på träffen 1 dec.
Förresten, det var en mkt fin ABC lo du gjorde. Har tänkt göra en själv och det var ett bra upplägg.
KRAM!

2007-11-14 @ 10:06:54
URL: http://novasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0