Grejjer, massor av grejjer!!

Herregud vad mycket saker man har när man börjar och plocka i allt! Det är helt fullt här! Och så måste vi köpa en del möbler, typ byråer och badrumsskåp för att kunna få in allting. Så just nu ligger det saker på en plats där något annat egentligen ska vara sen, men det får ligga där tills vi kan lägga det på sin rätta plats och då får vi lägga tillbaka det som skulle ha varit där från början....phu! Typ så där håller vi på just nu! Men det blir allt bra när det blir klart!!

Men vad mörkt det har blivit!!! När klockan är fyra på eftermiddagen är det ju kolsvart ute! Jobbigt!! Och det värsta är att det bara blir värre! Man får inte mycket dagsljus nu om dagarna, får se till att va ute lite till helgen! Nåja, vi har ju och plocka med så man hinner inte tänka så mycket på det!

Vi har installerat vår nya diskmaskin nu! Den är så fin, men jag tror det är nåt fel på den...Det är en lampa inuti som ska lysa när man öppnar den, men den lyser hela tiden! Även när luckan är stängd!! Och hur vet vi detta då?? Jo, jag kröp in i maskinen och kollade när Per stängde luckan! Eller, nej, så var det inte riktigt.... Vi satte in kameran och filmade när vi stängde igen och det lyste så fint därinne! Måste ringa Electrolux och fråga om det är nåt galet!

Var på Scrapträff i helgen! Det var skoj, men jag var lite ofokuserad eftersom jag visste att jag hade en massa att göra hemma... Gjorde iallafall en hel del julkort och så gjorde jag klart mitt projekt som jag hållite på med ett tag nu! Det blev så bra så!!

Nu till helgen är det ju långhelg, jobbar bara till 12 på fredag, skönt!! Per är såklart ledig men det hade man ju inte väntat sig nåt annat! Är iaf glad för att det är halvdag! Vi ska försöka fixa lite i förrådet så att vi kan hänga dit alla vinterkläder. De har just nu en sådan plats som jag beskrev tidigare, de hänger där det inte alls är tänkt att de ska hänga sen o.s.v.... Sen blir det nog någon form av Halloween-fest tror jag! Men det blir nog inte att klä ut sig... men skoj att hitta på nåt iaf!

Ikväll är det Bonde söker fru!! Det missar man inte!!!

Må så gott!!

Jonna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0