Årets första löprunda...

... är avklarad! Pust!!! Det var jobbigt som tusan! Kommer nog ha rätt så ont i benen imorgon! Men det är superhärligt väder så det var skönt att va ute! Och själva löpningen gick ganska bra den också faktiskt! Men det blir nog att ta till med rejält med träning nu, bara 5 veckor kvar till vårruset!

Idag har vi dessutom fått våra stegräknare på jobbet! Det är ngn slags tävling som jag tror Korpen anordnar över hela sverige, där man tävlar i lag om att gå mest under en 6 veckors period. Tävlingen börjar först nästa vecka men vi har alla testat våra räknare idag! Hittills är jag upper i 9348 steg, efter löpningen såklart! Men då är det faktiskt inte medräknat 3 km promenad till jobbet imorse! Vilken bra dag det varit!!

Nu väntar jag på att min makaronipudding ska bli klar, ska bli supergott med middag!

Ha en skön vecka!

Kram Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0