Back to life

Nu börjar jag bli människa igen... har legat i feber och ruskig hosta sen i fredags kväll... INTE roligt! Nu är jag iaf feberfri sen igår, men hostan hänger sig envist kvar. Så irriterande, för jag kan inte direkt gå tillbaka och jobba när jag låter som sju svåra år så fort jag öppnar munnen...kraxar, hostar och harklar. Lite dumt när man jobbar med att svara i telefon =) Så, jag får vackert stanna hemma och va tyst!

Till helgen är det iaf scrapmässa här i Luleå! Ska bli så skoj! Medlemmarna i klubben ska hjälpa till att sitta i inträdet, och jag har bara krånglat vad gäller mina tider *skäms*. Får väl se om de duktiga tjejerna som fixar allt lyckas hitta en lösning! Jag brukar ju inte va så här knölig, men det blev så tokigt allting! Har hur som helst ett projekt som jag ska fixa under mässan/träffen, måste dessutom inhandlas lite nya prylar till det! Längtar!!

Ikväll kommer iaf Per hem, skönt! Håller just på att byta lakan i sängen och vädra i sovrummet. Kan behövas efter att det legat ett sjukis-troll och svettats i feber i de gamla lakanen i en hel vecka! Lite kontrast för honom som varit och bott på nån kursgård i Hemavan....

Nej, dags för en Ipren...

Take care, och akta er för bacillusker!!

Kram Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0