Dags att ta itu med träningen

Idag börjar mitt liv om igen (för hundrafemtielfte gången) med träning! Har ju inte blivit mycket av den varan på sista veckorna. Först var B borta så då for jag inte iväg själv, sen blev jag sjuk en vecka och sen har jag fortsatt att hosta hela förra veckan! Men idag är det dags! Boxing står på schemat och jag har lite aggressioner som skulle behöva ut efter dagens besked så nu ska det bli riktigt gött!!! Anmälde oss till Vårruset igår så nu är det dags att sätta fart!

Dagens besked ja... inget allvarligt, mer än att jag fortfarande inte på en månad får veta om jag har ngt uppdrag över sommaren. Jag har ju min anställning och så hos bemanningsföretaget, så för den delen är det lugnt. Men jag hatar att inte veta och att inte kunna planera, det är nog det värsta jag vet tror jag! Att inte ha koll... Men det är bara att vackert ställa in sig i ledet och le och vara glad och vänta, så är det i bemanningsbranschen ( Herregud, jag måste komma ifrån det här!!)

I övrigt så har vi nu stajlat lite här hemma, och lagt på de nya mattorna vi köpte på IKEA! Supersnyggt blev det, med vita mattor i vardagsrummet och köket! Jag vet, kanske inte så smart med en vit matta i köket men.... vi tänkte som så att vi har inga barn och inga djur så det borde gå. Jag varnade Per och sa att vi faktiskt har en Jonna, men han trodde att jag nog skulle kunna klara av det! Och tro det eller ej, det var han som spillde chokladglass idag och inte jag!!! (Men det blev ingen fläck för den var så frusen, tur...) Det rimmar dock lite illa med att äta chokladglass en timme innan jag äntligen ska pallra mig iväg på första träningspasset på länge, men gott var det =)

Dags att byta om till träningskläder (hoppas de fortfarande passar....) !!

Ikväll börjar Desperate Housewives äntligen igen, JIPPI!!! Jag ska boxas som en tok så jag får hem och kolla mitt favvo-program!!

Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Blev det någon träning?
Visst var det ett bra desperate housewifes avsnitt?
Jag satt som klistrad framför tv:n!
Nu åker jag hem om 2 timmar, gött!
Jag ska hälsa våren från dig.
Kram

2008-04-16 @ 08:08:13
URL: http://elinlarsson84.blogg.se
Postat av: Karin

Hej! Hoppas att träningen gick bra =)
Ville bara tacka för present och jättevackert kort! Förstod att det var du som hade gjort det =)
Ha det gott!
Kramar från Karin

2008-04-16 @ 09:23:34
URL: http://lyckligtliv.blogspot.com
Postat av: Therez

Hur gick träningen? Jag längtar till jag bli frisk och kan bege mig ut, det har ju varit underbart väder nästan hela veckan! Jag vill bli frisk och ut och springa NU! Hihi! Föresten, har du någon msn? :) Kram hela dan!

2008-04-17 @ 08:38:36
URL: http://www.therezz.blogg.se
Postat av: Eivor / Ejja

Så duktig du är som ska komma igång med träningen, håller tummarna för dig. Själv så vilar jag mig i form*asg*.

2008-04-17 @ 19:43:18
URL: http://eivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0