Semestern fortsätter...

... och det sker i ett himla lugnt och skönt tempo! Har just kommit hem efter att ha besökt min kära vän H och spanat in hur fint de fått det i sitt hus!

OS invigdes idag, kollade på TV på den sprakande showen! Undrar hur många miljoner fyrverkerierna kostat... Men det var faktiskt bra tyckte jag, även om man fick vänta lääänge på att se Sverige komma in. Men så superbra att Christian Olsson fick bära flaggan, det var han värd!

Var på IKEA med farmor igår, körde runt henne i rullstol så idag har jag grym träningsvärk i ryggen! Hur ska man tolka det? Jo, dax att pallra sig iväg till gymmet lite oftare!!! Ajaj... Väl på IKEA blev jag så sugen på att få sätta igång med att fixa i datarummet! Tror att det kan bli så himla bra!! Funderar på om jag ska investera i en bärbar dator jag med, då kan vi isåfall avveckla vår stationära och jag kan få en större scraphörna! Bra idé va?! apropå scrap så kommer Per hem till Luleå idag, och på måndag kommer han hit så snart får jag mina nya grejjer!! Och jag får träffa honom såklart! Hurra!

Semestervädret här är ju inte det bästa, det regnar mest hela tiden tycker jag... men det känns som om det kvittar, jag är ju ledig!

Nu ska jag strax skjutsa lillebror till stan, han passar på att fråga sin snälla storasyster medan hon är hemma....

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0