Hektisk helg!

Det är redan söndagkväll och det känns som om jag gick ifrån jobbet för några timmar sedan! I fredags var det lite After Work på jobbet, med mat, lekar och karaoke. Åkte hem vid 00.30 ungefär, riktigt trött var jag då! Sen sov jag till halv tolv på lördag morgon, sen satt jag och kollade tv en stund och sen var jag och Per och jobbade i baren på ett bröllop! Mycket trevligt, och brudparet var såååå fina! Men vi kom hem vid halv tre inatt och sen har vi varit runt och handlat en massa idag....så nu är jag megatrött och det känns inte som om jag haft nån helg alls! Fast jag ska inte klaga, har ju haft en mycket trevlig helg!!

Och nu är det dags för en ny vecka! Hoppas den blir riktigt bra!

Kram Jonna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0