Verkstadsfilial !?!?!

Söndag kväll, snart dags att gå och sova... helgen har varit hur skön som helst! Har bara tagit det lugnt och slappat, sett skidskytte och scrappat lite... Gött!!

Pers morbror har ju varit här i helgen och hjälpt honom fixa med elen i vårt förråd/verkstad! Det tackar jag för, för nu slipper jag ha ett litet verkstadshörn i vardagsrummet och borrmaskins-laddare på köksbänken! Nu kan jag förpassa allt som liknar verktyg till förrådet =) Men, då har ju Per kommit på att det skulle behövas ett litet lager med verktyg även här inne, till husbehov liksom! Trots att det är typ 1,5 meter till förrådet... Och det värsta är att han föreslagit att han ska få ha en liten filial i min scraphörna som vi ska bygga! Va?? Kan ni tänka er? En verkstadsfilial bland mina vackra papper, band och blommor. Det går ju inte! Men om det nu blir så, så kommer det att bli dyr hyra per kvadratmeter... ska tänka över det där litegrann! Hihi....

Har fått upp lite tavlor idag, blir så himla stor skillnad med lite grejjer på väggarna! Och så är allt iordning-fixat med TV, stereo och alla tillbehör till det! Fick Per att ställa högtalarna till stereon bakom TVn så att de inte syns! Supersmart tycker jag, för inte är det fint med högtalare! Nope, det vill jag gärna slippa se!

Veckan som kommer är redan fullbokad! För det första så ska jag till frisören imorgon! Längtar!!!! Har tjatat om detta i flera veckor nu, och det ska bli så skönt att få håret fixat, ser förskräckligt ut nu... Sen är det föreläsning om att lyckas med sin karriär med Nina Jansdotter på onsdag, ska bli mycket spännande! Plus att jag tänkt hinna med lite träning, scrapträff i Kalix på lördag och sen tjejmiddag här på lördagkväll!! Full fart, men det är skoj! Och förresten, det är ju Alla Hjärtans Dag på torsdag, icke att förglömma....

Ha en fantastisk vecka!

Kram från Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0