Besök

Nu har mamma och pappa åkt hem, efter att ha varit här och hälsat på oss i några dagar. De kom, med värmen, i onsdagseftermiddag och åkte hem igår vid lunch. Vi har hunnit med att shoppa, grilla, fixa i förrråd och trädgård och en båttur ut i skärgården! Jag har jobbat på dagarna, så då har Per fått roa dem, vilket jag tror har gått utmärkt! I fredags var jag dock ledig halvdag så då åt vi lunch tillsammans och for sen och köpte nya vinbärsbuskar! Hoppas på saft...och ja, jag vet att jag måste koka den själv och att det inte växer flaskor på buskarna... Sen tog jag och mamma en mycket givande tur på stan! Kom hem med ett par byxor och fyra nya toppar! Behövdes!!

I lördags åkte vi iaf en båttur med Laponia ut till Brändöskär, en av öarna längst ute i skärgården. Det var lunchbuffé och fika på båten, och mycket trevligt!

Lite bilder från helgen följer här:









Det var rätt kallt.... men bra ändå!


Nu är det så bara 19 arbetsdagar kvar till semestern! Har smygbörjat min nedräkning lite, för jag längtar så hemskt! Det ska bli så kul att komma hem, hinna träffa alla, vara i stugan och framförallt att åka till Paris!! Igår bokade vi hotell, så nu är det fixat också! Vi kommer att bo supernära triumfbågen och champs-elysée så det tror jag blir super!

Imorgon ska vi gå och se Sex and the city! Kul! Är mycket bra på bio nu, Narnia - Prins Caspian, Mamma Mia....

Nu ska jag ta itu med ett annat litet projekt...

Vi hörs!

kram jonna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag blev så glad att du valde de bilder du gjorde och inte vissa andra!!!!!Det var en trevlig lillsemester hos er. Hoppas det blir varmare så du kan använda allt du shoppade.Kram M o P

2008-07-07 @ 23:01:37
Postat av: Anita Karlsson

Hej Jonna Du kan väl lägga in bilden på mamma krypande i gräset så att vi får lite roligt att titta på. MWH Anita

2008-07-08 @ 09:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0