Smart?!

Om man inte har varit ute och sprungit på typ 2 månader, är det då så särskilt smart att välja sommarens hittills varmaste dag för att ge sig ut i spåret igen? Kanske inte, men det gjorde jag! Och herregud vad varmt det blev! Men det gick riktigt bra, nästan två varv kutade vi runt! Känner mig grymt duktig och har gett mig själv en stor klapp på axeln! Nu ska jag hoppa i duschen, äta lite och sen glida över till B för att sitta i solen på hennes altan och njuta av en glass!

Och imorgon är det fredag! Och det vankas fint väder i helgen! Och idag har det förresten också varit superhärligt! På lunchen köpte vi med oss sallad och gick ner till Kulturens Hus och satte oss på den stora trappen och åt i solskenet!


Jag och tjejerna på jobbet njuter i solen!

Nu loggade Per just in på Skype! Då är det bäst att passa på att få prata lite!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser trevligt ut att kunna få njuta av lunchen i så trevliga omgivningar. Sitter inne och vilar mina solbrända axlar det går fort att bli röd när man är på sjön.Håller på att packa för ikväll är det dags för pappas semester. Ha det bra i helgen vi hörs!!!!

2008-07-25 @ 11:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0