Långhelg!

Så skönt det ska bli att vara ledig i tre dagar! Lovely! Solen skiner och det har blivit sommar på ett ögonblick här uppe! Idag efter jobbet tog jag och tjejerna på jobbet en glass i solen och gick sen en sväng på stan! Jag har ju köpstopp den här månaden, då det har gått mkt pengar ett tag nu och jag hade mycket utgifter... Men jag är inte så bra på det där med köpstopp....hittade nämligen ett par supersköna skor från Ecco, som jag kan ha min specialsula i! Så då tänkte jag att jag ska investera i ett par skor! Med tanke på att jag gick i lite sämre skor igår och har haft superont i foten idag så tror jag ändå att det är ett bra beslut!

Per har åkt till golfbanan nu på kvällen innan jag kom hem. Men, under dagen har han städat, handlat, lagat middag och köpt godis till mig!! Vad ska man säga! Underbar!!!

Imorgon ska jag ha en lugn förmiddag innan vi ska åka till Boden för middag på restaurang och Rhapsody in Rock när nya arenan i Boden invigs! Längtar!

Ha en riktigt skön kväll!

Kram Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0