Mycket att göra

Nu var det ett tag sedan sist...har hunnit med en massa och har en massa på gång!

Fullt upp på jobbet, men det är bara skoj! Kul att känna att tiden går fort och att man trivs! För det gör jag verkligen! Kul arbete men framförallt superbra människor! En av tjejerna kommer hit på en liten stund, vi ska gå en promenad och fika lite sen! Mysigt!

I helgen har Pers föräldrar varit här! En lugn och skön helg, och de har äntligen fått se hur vi bor de med! På lördagen var vi ut till Hindersön och fikade på Jopikgården. Ett supermysigt café med jättegoda våfflor! Som namnet antyder så är det en ö ute i skärgården, men det går fint att ta sig dit med bil nu när isvägarna är öppna!

Och sen vill jag bara säga ÄNTLIGEN!!! Äntligen lite schlager i melodifestivalen, helt rätt med både Linda Bengtzing och Charlotte Perelli! Jag hoppas, och tror, att Charlotte Perelli tar hem alltihopa!

På onsdag ska vi på Familjedag med Pers jobb, det ska visst bli pulkarace nerför lilla slalombacken här i stan! Kan ju bli riktigt intressant!! Hoppas bara att det inte är så kallt, hade -10,5 imorse, lite för kallt tycker jag! Som iochförsig helst vill ha vår nu och ingen mera snö, men ändå....

Ikväll är det hockey också, det är spännande nu! Ska det bli en halvusel 4:e plats i tabellen, eller ska Färjestad lyckas klättra upp nån placering?? Det är konstigt, men ingen här tycker att det är ett så stort problem med en 4:e plats, Luleå är ju på väg till kvalserien...hihi!!! Där får de gärna hamna, inte mig emot! Synd kanske, att inte kunna gå på hockey här, men man kan ju se matcherna på TV! Är ändå ingen bra publik här i Luleå, så det är inte så skoj! Så, då fick jag snacka lite skit om det med...ajaj....

Har även börjat fundera på sommarsemestern, bilresa i Europa hägrar!! Har köpt in en ny världsatlas, då jag insåg att den vi hade bestod av länder som Sovjetunionen och Väst-och Östtyskland...så nu sitter jag och spanar ut en lämplig rutt! Paris ska vi definitivt besöka, och sen får vi se!!

Nu är det snart dags för den där promenaden så det är bäst att gå och dra på termobrallorna!!

Ha en superskön vecka!

Kram jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0