Ojojoj...

Idag ställde jag mig på vågen...inte kul! Nu är det skärpning som gäller, måste satsa på Beach 2008!! Eller kanske Beach 2010... nej då, det får nog bli lite mera ordning på framförallt träningen, har ju jämt hundra miljoner ursäkter för att inte träna! Dumt!! Idag ska vi iaf fara på Boxing, och det ska bli riktigt skoj! Sen har jag ju tänkt lägga in några promenader till jobbet varje vecka...men förra veckan var det typ 20 minusgrader varje morgon, och nu är det istället töväder och superhalt eller plaskblött! Se där ja, mera ursäkter... Måste impregnera mina dojjor, för jag vart riktigt blöt om fötterna idag, inte skoj!

Än så länge lever mina blommor, tycker mig till och med kunna ana ett litet skott på en av dem! Men jag tar inte ut någon seger ännu!!

Idag börjar så äntligen slutspelet i hockey!!! Färjestad - Frölunda, känns som en mycket öppen historia som kan sluta hur som helst! Kul att följa ska det bli iaf! Hoppas att mitt kära Färjestad åtminstone tar sig till semi, annars är det inte så bra! Ska kolla slutet på matchen idag när vi kommer hem från träningen!

Dags att byta om och ladda för att boxa på Birgitta!!


Kram!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Va kul att du vann,det har verkligen märkts en utveckling i dina alster.Nu är det dags att göra ett nytt kort på mig.Vad visade vågen på var det så farligt ????Det blir äggpromenad när du kommer hem. Vilken eländigt dålig match Fbk gjorde det måste bli bättre annars är det snart slut.

2008-03-12 @ 13:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0