Yes!!!!

Det blev vinst i hockeyn! Riktigt spännande och rolig match, och ett grymt tryck i LLA!! Så, nu blir det semi mot linköping... spännande!

Schemat är för övrigt späckat när man är hemma över en helg... Imorgon blir det lite fika med grannarna, sen kommer farmor på lunch, och sen ska jag till H och gratta henne eftersom hon fyllde 25 igår! Sen är det bara halva måndagen kvar innan det är dags att återvända till all snö... Här är så skönt, med bara vägar och fint väder (om än något blåsigt). Men snön är på väg bort, och jag är avundsjuk! Önskar innerligt att snön är borta när vi kommer upp på måndag kväll...

Nu ska jag ta kväll och gå och sova!
Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej Jonna!

Erica tipsade mig om din blogg, så nu kommer jag att följa dig och din vardag,kul! Hoppas det är fint med dig,vi ses säkert till sommaren.
kramar sofia.K

2008-03-23 @ 20:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0