Bilderna på mina blommor

image76


image77

image78


Ha en skön söndagkväll!!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: mamma

Det ser ju väldig fint ut, du får nog gröna fingrar så småningom. Du får passa på dem om det blir frost,det kanske de inte tål. Idag ska vi åka och titta på motorn till Bisa. Jag får låta bli att prata för jag är väldigt hes. Hörs i kväll.

2008-05-12 @ 10:36:32
Postat av: Therez

Så fint du gjort! :) Jag längtar oerhört mycket till den dagen vi också har så mysigt så vi kan ha uteblommor!

Penseer är bra för de klarar ner till minus 8 grader! De tål t.om att få lite snö på sig! Perfekt vårblomma på norra breddgrader! :) Ha en fin kväll! Kram kram

2008-05-13 @ 22:09:39
URL: http://www.therezz.blogg.se
Postat av: Cicci

Jisses vad du är huslig Jonna! Kan inte du komma ner till Göteborg och få lite fart på mig!!?? Jag får knappt i mig nån vettig middag längre.. blir mest mackor, fil eller någon frysrätt.. Min kropp skriker desperat efter dig =))

Gud vad skönt det var att gneomföra varvet, som jag våndats! Jag hade ställt in mig på att inte springa för att jag inte tränat som jag skulle de senaste två månaderna (man vill ju gärna vara lite i form när mans ka kuta 2,1 mil hehe).. Men jag fick så dåligt samvete och rycktes med i folkfesten.. Vilken underbar känsla jag levt på sedan jag gick i mål!! Ta sikte mot den och njut av den resa som vårruset erbjuder!! Du kommer att avra stolt över dig själv! Jag är stolt över dig om du ger allt!
=)

(Allt är bara bra med mig förresten, har haft en underbar vecka och känner på mig att denna kommer bli minst lika bra.. Hur e d med dig?) Kram till dig å Pelle!

2008-05-19 @ 11:32:38
URL: http://ciccibloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0